A boldogság az, ha talál az ember két olívabogyót a martinijében, amikor éppen éhes.  Johnny Carson

Sajnos a szülők nevelése nem olyan egyszerű, mint a kutyáké, macskáké, vagy a csótányoké. Tizenöt-húsz évig is eltarthat, amíg őseinkkel megértetjük, hogy nem ők nevelnek minket, hanem mi őket.  Nógrádi Gábor

Mindig adódik egy pillanat az emberek életében, amikor rájönnek, hogy imádnak engem.  Salvador Dalí

Tulajdonképpen nagyon bírom a vidéki életet, csak ne kezdődne olyan hátborzongatóan korán.Pelham Grenville Wodehouse

A pszichés zavarok diagnózisai közé sürgősen be kellene vezetni azt a szót, hogy “hülye”. Igaz, a hülyeség nem feltétlenül árt az egészségnek. Annak a hülyének, aki mértéktartóan eszik, iszik, dohányzik, és eleget mozog, semmi oka az aggodalomra.  Sladana Bukovac

Lefeküdtem a földre, becsuktam a szemem, és a meghalást gyakoroltam, de a beton hideg volt, és féltem, hogy beteg leszek.  Emilé Ajar

About happygirl

Music.Dance.Love.Life.Laugh.

Hozzászólás